Bekend van de vele formaten banners en de schunnige uitingen, werd display vroeger vooral gezien als het lelijke eendje binnen online marketing. Vandaag de dag biedt het legio mogelijkheden, wordt er brand safety toegepast en realiseert het met juist gebruik van doelgroepen en content kwalitatief verkeer naar je website.
Zeker wanneer je de juiste platformen voor jouw doelgroep benadert en gebruik maakt van Vernuftige bannerinstellingen, zijn de mogelijkheden tot succes eindeloos. Wil je leadconversies realiseren? Dan kun je adverteren met een banner waarin een leadform verwerkt zit. Wil je direct het gesprek aangaan met je doelgroep? Kies dan voor een conversational banner.
Programmatic advertising is een techniek die de advertentieruimte en advertenties bij elkaar brengt in een veiling. Door verschillende factoren in de veiling mee te nemen, zoals targeting, creatives, biedingen, leidt deze techniek tot een gepersonaliseerde en effectieve manier van adverteren. Enerzijds voor de adverteerder, anderzijds voor de gebruiker. Dit omdat de relevantie, met de juiste instellingen, hoog zal zijn.
Programmatic wordt meestal ingezet voor display banners, daarnaast is het mogelijk om via deze veiling video inventory in te kopen. Bij de grotere DSP’s is het ook mogelijk om mee te doen in de veilig van digital out of home schermen. Met een vernuftig sausje is er veel moois mogelijk en is dit een goede toevoeging zijn aan jouw online strategie.
We werken met trots samen met o.a.