DIGITAL OUT OF HOME

Dat doen we gewoon

Digital Out Of Home

Vooropstaand is Digital Out Of Home supertof. Dat het bijdraagt aan branding is onomstreden. Maar door een aantal vernuftige uitbreidingen op deze campagne zul je zien dat het meer oplevert dan alleen merksbekendheid. Zo is het mogelijk om offline winkelomzetten en bezoeken te A/B testen, omzet in je online shop te zien groeien of het aantal aanmeldingen in een bepaalde stad te zien stijgen.

Buitenreclame is een kanaal dat al eeuwen bestaat. Lang voor het digitale tijdperk, gingen adverteerders met hun boodschap de straat op. Van een schildering op een muur tot posters in een bushokje, allebei stuk voor stuk erg arbeidsintensief. Deze uitingen hadden hetzelfde branding voordeel als nu, alleen kunnen we nu digitaal een impactvolle boodschap de wereld insturen. Daardoor verschuift Out-Of-Home advertising (OOH) steeds meer naar Digital Out Of Home (DOOH).

De kracht van Digital Out Of Home ligt vooral in het feit dat het meer mogelijkheden biedt dan de klassieke poster op een billboard. Door de digitalisering hoef je geen grote budgetten meer te hebben om gebruik te maken met deze manier van adverteren. Daarnaast kun je bijvoorbeeld automatisch je uiting aanpassen wanneer het warmer is dan 25 graden of wanneer het regent. Hierdoor kun je met je campagne extra relevant zijn voor de stemming waarin een potentiële klant verkeerd.

Meer over het inkopen van DOOH en alle mogelijkheden ervan weten? Kijk op de DOOH site!

Partners.

We werken met trots samen met o.a. 

Wil jij online resultaat?

Neem dan contact met ons op!

Online resultaat
Context Menu is disabled by theme settings.